מארזים להגברהמארזים להגברה: היכן זה משתלב?

אם למישהו מכם יצא להיות מאחורי הקלעים באולם תיאטרון, אולמות קונצרטים ומופעים, אז בודאי ראיתם שמאחורי הקלעים לא נמצאים רק שחקנים, זמרים או נגנים, אלא רוב רובו של השטח, מאחורי הקלעים, מתחת הבמה ומצדדיה, יש ציוד רב מאד. לא קיים אולם אחד לקונצרטים ואולם אחר למופעים ואולם נוסף להצגות. ברוב המקרים מדובר באותו האולם, שמשנה את תצורתו בהתאם לסוג האירוע. המקומות הללו מלאים ועמוסים בציוד במה, תאורה, ציוד מוזיקה, תלבושות ואביזרים, כלי עבודה, כלי נגינה, ציוד לדי ג'יי… מקומות נוספים בהם קיים צורך במארזים להגברה הם אולפני טלויזיה, אולפני הקלטה, ספקים משכירי ציוד לאירועים, בתי ספר, תחנות שידור ניידות ועוד.

אמרתם מארזים להגברה – התכוונתם לעוד כמה דברים.

את עולם הבמה, אבל לא רק, מאפיינים שמות מקוצרים לדברים הרבה יותר נרחבים, ולכן, כשאומרים – מארזים להגברה – מתכוונים לא רק למגברים אלא לכל הציוד שהזכרנו כאן למעלה,  ועוד. כשסיפרנו על "מאחורי הקלעים" עוד לא התחלנו לספר על אירועים שעושים במקומות שאין בהם "קלעים" – אותם אירועים שנערכים בחוץ, במקומות שאליהם צריך להביא את כל הציוד. מדובר בהמון סוגים ובכמות עצומה של ציוד. ניהול אירוע אינו דבר של מה בכך וכדי להבטיח הצלחתו, יש להעניק תשומת לב לכל ההיבטים ולהקפיד על כל הפרטים, קטנים כגדולים.

מארז להגברהמארזים להגברה: כי חייבים לשמור גם על הציוד ולא פחות, על הסדר.

מי שאחראי על הציוד וכל מי שצריך להביא עימו ציוד כדי לקיים אירוע, מורכב ככל שיהיה, חייב לעבוד בצורה מסודרת והחלק שלנו בעבודה המסודרת הזאת היא להציע פתרונות מתאימים לאחסון ושינוע. אריזה נכונה במארזים להגברה מותאמים, איחסון מסודר של המארזים, רישום וסימון מוצרים, כל אלה ועוד לא יבטיחו שלא יישכח שום דבר. מארזים להגברה אמנם לא יכולים להבטיח אירוע מוצלח, אבל תורמים את חלקם החשוב.

מארזים להגברה מיוצרים מעץ, אלומיניום, עץ מצופה באלומיניום, פלסטיק, וכל שילוב בין חומרים אלה למען קבלת מוצר תפור לתכולה שלו ואשר עומד בביצועים שהוגדרו לו. התכנון המושלם של מארזים להגברה כולל שימוש בעזרים נוספים, לעיתים קרובות מוצרי מדף, שהם אביזרים מוכנים שאין צורך ליצרם במיוחד והם יכולים לשמש, בתצורתם המקורית, כאמצעי עזר לשימושים שונים. אמצעי עזר נפוצים הינם ידיות, מנעולים, סוגרים, גלגלים וציוד פנים כמו מדפים, מסילות, ספוגים. לתכנון וייצור מארזים להגברה, לתאורה ולציוד ברמת גימור גבוהה, במקצועיות ובאחריות.